۱۳۸۷ اردیبهشت ۱, یکشنبه

بحث انرژی در بالاترین و ربطش به حرص خوردن احمدی نژاد

آقا عجب داستانی شده این انرژی تو بالاترین برا ما. به عنوان یه عضو جدید تو بالاترین یه پست کردیم خیر سرمون.
یکی دو تا کامنت گذاشتن دوستان و لطف کردن ما هم جواب دادیم، یهو وسط این جریانات انرژی بنده حقیر تموم شد و دیگه نمیتونم کاری کنم.‫اخه بابات خوب، ننت خوب ، بذار کامنتهای پست خودمو حداقل جواب بدم. من انرژی ندارم، اگر دستم بهت میرسید که یه انرژی نشونت میدادم حال کنی.
حالا تو این هیر و بیر دیدم یه جوون دیگه حرف مافیا و اینجور چیزا رو کشید وسط، ریختن سرش هزارتا منفی داشت میگرفت، گفتم برا هم دردی یه مثبت بهش بدم گر چه فرقی به حالش نمیکرد، آقا کلیک کردم، : کاربر گرامی انرژی نداری ‫برو فردا بیا ؛ ای تف به این انرژی زپرتی.‫خلاصه اینکه اینجا بود که فهمیدم چرا رییس جمهور محبوب!!! این همه حرص انرژی هسته ایی رو میخوره، به خدا حق مسلم ماست، حداقل من یکی که لازمش دارم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

چرا ديگر نمي‌نويسي؟
انگار پشت‌ات «باد» خورده!